Lokaler

I Föreningarnas Hus i Lund har vi plats för ca 20 föreningar.

Hyra kontorsplats

• 4 kanslilokaler: Varierande pris och storlek; 4000-5000:- per kontor/månad.
  • 12 st. mikrokontor: 500:- per kontor/månad.

Boka mötesrum

• Du kan boka in dig i vårt mötesrum: Pris 250:- per bokad och påbörjad timme.

Vad ingår?

Alla hyresgäster har tillgång till de allmänna utrymmena, möteslokal, kopiator, skrivare, postadress, projektor, whiteboard, wifi, toalett, kylskåp, pentry etc. Dessutom är du en del av föreningarnas hus och det nätverk som finns på plats i lokalerna. Här finns kunskap och kompetens kring civilsamhällsfrågor, bidrag och annat nyttigt för dig som är föreningsaktiv.

Kanslilokal/kontor

Ett kontor kan en eller flera föreningar hyra för att nyttja som kanslilokal. Kontoren är enkelt inredda med bokhylla och skrivbordsplats. Det finns självklart möjlighet för hyresgästen att ta med egna möbler, piffa till och göra sig hemmastadd.

Mikrokontor

Ett mikrokontor innebär att din förening får ett eget skåp med lås för ex. dator, medlemsregister, protokoll och andra saker ni behöver förvara. I mikrokontoret finns flexibla kontorsplatser som ni kan sitta vid när ni tar fram era saker. De föreningar som hyr ett mikrokontor får också tillgång till allt annat precis som alla hyresgäster i Föreningarnas Hus i Lund. ​

Mötesrummet

Mötesrummet är utrustad med whiteboard, projektor, plats till upp till 30 deltagare, stort ljusinsläpp, liten loungedel och inspirerande atmosfär. Som gjort för viktiga beslut och nya utmaningar.